Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Impreza Gdańsk
Autor Wiadomość
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4420
Wysłany: 2019-01-15, 19:26   

bognar, oczekujesz zrozumienia ? Sam je daj .

[ Dodano: 2019-01-15, 19:35 ]
bognar napisał/a:
99% ludzi z Jeronimo ma tą żałobę gdzieś!!

jeśli nawet jest tak jak piszesz , ja jestem w tym 1% .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2019-01-15, 20:02   

Tu nie chodzi o to kto umarł, tylko o to w jaki sposób i z jakich motywów. Naprawdę tego nie dostrzegasz? To może obejrzyj coś więcej niż jedyna, słuszna telewizję i wyrób sobie jakąś opinię. To co płynie do nas z TV, z internetu, to na co pozwala sie, aby działo się na ulicach, na tych wielce patriotycznych marszach, skretynialych do reszty nazioli, kiedy wystawia się szubienice z wizerunkami ludzi, pali kukły, wystawia polityczne akty zgonu, czy chociażby dewastuje się po prostu biura poselskie - jest, cichym przyzwoleniem na takie sytuacje, jak ta z niedzieli. Gdyby nie narracja medialna z ostatnich 3 lat, to nigdy by się nie zdarzyło. A będzie zdarzać się dalej, bo tacy ludzie są po każdej stronie. Bo są wśród nas ludzie psychiczni, ale i są fanatyczni. Jednych i drugich do takich czynów popychają czynniki zewnętrzne. Takie przekazy nienawiści są niczym innym, jak tylko motywacją. A Ty, zamiast zastanowić się gdzie zmierza Twój kraj i gdzie będą żyły Twoje dzieci, rozpaczasz, bo na imprezę pójść nie możesz i wrzucasz jakieś chore teksty o glonojadzie.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2290372274542524&id=100007093215071
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
@bognar 

Stanowisko:
magazynier

Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 121
Wysłany: 2019-01-15, 20:13   

@Larrikol przyje...ście się do glonojada xD po pierwsze nie oglądam TV bo tam jedno i to samo gówno leci. Po drugie w dupie mam już tą imprezę, drugi termin odwołali u nas. Po trzecie każdy może mieć swoje zdanie na każdy temat bo to wolny kraj :P więc sorry ale mam w du..e że kogoś uraziłem.
  Ocena JMP: 8/10
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 305
Wysłany: 2019-01-15, 20:26   

bognar napisał/a:
@Larrikol przyje...ście się do glonojada xD po pierwsze nie oglądam TV bo tam jedno i to samo gówno leci. Po drugie w dupie mam już tą imprezę, drugi termin odwołali u nas. Po trzecie każdy może mieć swoje zdanie na każdy temat bo to wolny kraj :P więc sorry ale mam w du..e że kogoś uraziłem.


Udanej zabawy wiec.

Ja bym nie mogla sie bawic z mysla ze kilkaset metrów, tuz obok ktos zadzgal niewinnego czlowieka. Osobiscie uwazam ze impreza powinna byc przeniesiona na inny termin.
Ale tak to jest jak sie mysli o tym aby wlac w siebie procenty i porznac glupa.
Szkoda ze w ludziach jest tak malo empatii do drugiego czlowieka.
 
     
@bognar 

Stanowisko:
magazynier

Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 121
Wysłany: 2019-01-15, 20:31   

Czy ja powiedziałem że jestem z Gdańska?
  Ocena JMP: 8/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2019-01-15, 21:06   

Ja też nie jestem z Gdańska, ale bardzo poruszyła mnie ta historia. Jest mi tak po ludzku, strasznie przykro, że w moim kraju w 2019 roku, dzieją się takie rzeczy. A dlaczego się dzieją? Bo ludzie wciąż uważają, że to normalne, że nic wielkiego się nie wydarzyło, przecież na co dzień ludzie giną...
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
u8t3io3p

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 712
Wysłany: 2019-01-15, 21:17   

Larrikol napisał/a:
Tu nie chodzi o to kto umarł, tylko o to w jaki sposób i z jakich motywów. Naprawdę tego nie dostrzegasz? To może obejrzyj coś więcej niż jedyna, słuszna telewizję i wyrób sobie jakąś opinię. To co płynie do nas z TV, z internetu, to na co pozwala sie, aby działo się na ulicach, na tych wielce patriotycznych marszach, skretynialych do reszty nazioli, kiedy wystawia się szubienice z wizerunkami ludzi, pali kukły, wystawia polityczne akty zgonu, czy chociażby dewastuje się po prostu biura poselskie - jest, cichym przyzwoleniem na takie sytuacje, jak ta z niedzieli. Gdyby nie narracja medialna z ostatnich 3 lat, to nigdy by się nie zdarzyło. A będzie zdarzać się dalej, bo tacy ludzie są po każdej stronie. Bo są wśród nas ludzie psychiczni, ale i są fanatyczni. Jednych i drugich do takich czynów popychają czynniki zewnętrzne. Takie przekazy nienawiści są niczym innym, jak tylko motywacją. A Ty, zamiast zastanowić się gdzie zmierza Twój kraj i gdzie będą żyły Twoje dzieci, rozpaczasz, bo na imprezę pójść nie możesz i wrzucasz jakieś chore teksty o glonojadzie.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2290372274542524&id=100007093215071


no wlasnie, sa ludzie psychiczni, ktorzy nigdy sie nie leczyli nie wiadomo ,gdzie zaatakuja.
No i ten sie leczyl i wybral sobie WOSP, ktory byl w gdansku organizowany przez urzad miasta, gdzie nawet nie byl zgloszony jako impreza masowa, gdzie czlowiek, ktory nie pownien nawet wejsc na pierwszy szczebel w strone sceny, wszedl sobie ot tak, bo mial jakas tam plakietke media, gdzie byla ochrona? powinna byc lista gosci? kto zatrudnil taka kijowa ochrone? organizator, mozliwe, ze nawet sam na siebie wyrok wydal - tego juz nie wiem

napewno jest mi smutno, ze zginal czlowiek, tylko mysle racjonalnie, moze gdyby byla to zgloszona jako impreza masowa nie zostalby wpuszczony za scene, moze gdyby byla lepsza ochrona, zostalby zatrzymany przed scena, moze gdyby organizator zrobil liste gosci co moga wejsc na/za scene i legitymowal kazdego nawet Owsiaka to by do tragedii nie doszlo, poszli na skroty, maja tego efekt.

przepisy nalezy przestrzegac, a nie omijac komu wygodnie, bo mniej papierkologi, bo taniej wyjdzie zatrudniajac "tajfun". Zaplacil za to najwyzsza cene

bylem na kilku koncertach i bylem trzepany, widocznie na wosp tez powinno tak byc i nie bylem przez to urazony

I nie jest to zadna mowa nienawisci, po prostu sam do tego doszedlem i nie owijam w bawelne by kogos nie obrazic
 
     
florencja

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 20
Wysłany: 2019-01-16, 11:42   

Larrikol ostatnich 3 lat ? Twoja pamięć dalej nie sięga .3 lata temu było pięknie nie było nienawiści tylko wszech obecna polityka miłości i co niektórzy do dziś nia zaślepieni
Żal
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2019-01-16, 12:21   

florencja, jasne że bywało różnie, ogólnie poziom naszej polityki zawsze pozostawiał wiele do życzenia. Ale nigdy nie było tak jak teraz, nigdy nie było poklepywania się z nazistami i nigdy nie było takiego podżegania do nienawiści i zbrodni, a potem zamiatania pod dywan, jak to ma miejsce dziś. To trafia do nas, zwykłych ludzi, którzy stają się wykonawcami okrutnych czynów.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4420
Wysłany: 2019-01-16, 17:17   

u8t3io3p, przez 26 lat wośp była wolna od takich aktów przemocy , ludzie przychodzili na finały by dobrze się bawić , by być razem , by dzielić się dobrocią , wszyscy czuli się bezpiecznie aż do teraz , być może masz rację , być może po tym ataku następne finały będą miały inną , sprawniejszą ochronę ale czy istnieje takie prawo i taka firma ochroniarska , która obroni nas przed nienawiścią ? Jeśli na każdym kroku widzimy , czytamy i spotykamy się z brakiem empatii , przyzwoitości , egoizmem , nawet tu i w takim momencie czytamy

[ Dodano: 2019-01-16, 17:23 ]
bognar napisał/a:
każdy może mieć swoje zdanie na każdy temat bo to wolny kraj :P więc sorry ale mam w du..e że kogoś uraziłem.

owszem bognar masz to w dupie bo jesteś z zadupia mentalnego i emocjonalnego .
Nasz kraj nie będzie wolny jeśli będziemy godzić się na nienawiść .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@bognar 

Stanowisko:
magazynier

Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 121
Wysłany: 2019-01-16, 18:21   

marta1 napisał/a:
u8t3io3p
[ Dodano: 2019-01-16, 17:23 ]
bognar napisał/a:
każdy może mieć swoje zdanie na każdy temat bo to wolny kraj :P więc sorry ale mam w du..e że kogoś uraziłem.

owszem bognar masz to w dupie bo jesteś z zadupia mentalnego i emocjonalnego .
Nasz kraj nie będzie wolny jeśli będziemy godzić się na nienawiść .


NIe jestem z zadupia mentalnego i emocjonalnego ale jak już ktoś pisał czy śmierć polityka jest lepsza niż śmierć 5 młodych dziewczyn w Koszalinie? wiesz jakoś bardziej przejąłem się tym że one zginęły niż polityk. Mało mnie interesuje polityka w tym kraju bo w naszej władzy jest jeden wielki burdel.
  Ocena JMP: 8/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2019-01-16, 18:25   

Jak można mówić, że nie interesuje się polityką? Polityka dotyka nas w każdym aspekcie życia, wyznacza nam możliwości, stawia ograniczenia i wymusza na nas niekiedy decyzje, decyduje w dużej mierze jak będziemy żyć.
Ty dalej nie rozumiesz, co się stało... Dlatego jest taki burdel, bo ludzie mają takie podejście.

Najpierw płaczesz, że "przez te dziewczyny" odwołali Ci imprezę, a teraz używasz
tego jako argumentu.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 703
Wysłany: 2019-01-16, 19:34   

bognar nie chce mi się z Tobą pisać.
Zrób sobie roczną żałobę z powodu glonojada albo i nawet taką do końca życia skoro nie rozumiesz dlaczego jest taka żałoba to widocznie nikt cię nie nauczył podstaw socjologii. Przykro mi jest ale nie wszystko stracona na naukę zawsze jest czas.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 712
Wysłany: 2019-01-17, 15:11   

marta1 napisał/a:
u8t3io3p, przez 26 lat wośp była wolna od takich aktów przemocy , ludzie przychodzili na finały by dobrze się bawić , by być razem , by dzielić się dobrocią , wszyscy czuli się bezpiecznie aż do teraz , być może masz rację , być może po tym ataku następne finały będą miały inną , sprawniejszą ochronę ale czy istnieje takie prawo i taka firma ochroniarska , która obroni nas przed nienawiścią ? Jeśli na każdym kroku widzimy , czytamy i spotykamy się z brakiem empatii , przyzwoitości , egoizmem , nawet tu i w takim momencie czytamy

[ Dodano: 2019-01-16, 17:23 ]
bognar napisał/a:
każdy może mieć swoje zdanie na każdy temat bo to wolny kraj :P więc sorry ale mam w du..e że kogoś uraziłem.

owszem bognar masz to w dupie bo jesteś z zadupia mentalnego i emocjonalnego .
Nasz kraj nie będzie wolny jeśli będziemy godzić się na nienawiść .



ze co? malo razy napadli na puszki? czy to juz wedlug Ciebie przemoc czy jeszcze nie?

mozecie sie z tym zgodzic albo nie tak jak napisal bognar wielu udaje, ze ich to interesuje, szczegolnie przez internet, a tak naprawde ma to gdzies, a on jako jeden z nie licznych napisal to co myslal, a nie to co powinien

ja Adamowicza kojarze tylko, z afera ze sciekami, co kilka dni do jakiejs rzeki spuszczal scieki
 
     
@bognar 

Stanowisko:
magazynier

Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 121
Wysłany: 2019-01-17, 17:04   

u8t3io3p napisał/a:
marta1 napisał/a:
u8t3io3p, przez 26 lat wośp była wolna od takich aktów przemocy , ludzie przychodzili na finały by dobrze się bawić , by być razem , by dzielić się dobrocią , wszyscy czuli się bezpiecznie aż do teraz , być może masz rację , być może po tym ataku następne finały będą miały inną , sprawniejszą ochronę ale czy istnieje takie prawo i taka firma ochroniarska , która obroni nas przed nienawiścią ? Jeśli na każdym kroku widzimy , czytamy i spotykamy się z brakiem empatii , przyzwoitości , egoizmem , nawet tu i w takim momencie czytamy

[ Dodano: 2019-01-16, 17:23 ]
bognar napisał/a:
każdy może mieć swoje zdanie na każdy temat bo to wolny kraj :P więc sorry ale mam w du..e że kogoś uraziłem.

owszem bognar masz to w dupie bo jesteś z zadupia mentalnego i emocjonalnego .
Nasz kraj nie będzie wolny jeśli będziemy godzić się na nienawiść .



ze co? malo razy napadli na puszki? czy to juz wedlug Ciebie przemoc czy jeszcze nie?

mozecie sie z tym zgodzic albo nie tak jak napisal bognar wielu udaje, ze ich to interesuje, szczegolnie przez internet, a tak naprawde ma to gdzies, a on jako jeden z nie licznych napisal to co myslal, a nie to co powinien

ja Adamowicza kojarze tylko, z afera ze sciekami, co kilka dni do jakiejs rzeki spuszczal scieki


Przynajmniej jedna osoba się ze mną zgadza 😁😁
  Ocena JMP: 8/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,122 sekundy. Zapytań do SQL: 11