Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kontakt z Biurem Obsługi Pracownika
Autor Wiadomość
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 650
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-30, 11:52   

Blondi86 i reszta zainteresowanych :)
Prace załatwić raczej bym mógł dla kilku osób, ale aby pracować trzeba mieć jakieś lokum, a tu z mieszkaniami jest znacznie ciężej niż z pracą. Do tego aby załatwić lokum (gdy już się znajdzie) to trzeba mieć kaucje na 3mc z góry tj. około 1500euro, więc lepiej zorganizować kilka osób i dopiero myśleć o wyjedzie. Jeśli znajdzie się kilka pewnych osób, które będą zdecydowane to jak najbardziej mogę pomóc. ;)
_________________
Until you fight, you are the winner.
 
     
#girl 

Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 74
Wysłany: 2011-05-02, 09:24   

Witam
Chciała bym zapoznać Was z załogą mojego sklepu.
3679 Głogów ul gwiaździsta 1A
Kierownik Czesław Agnieszka Urszula Sylwia i
kasjerki: Dominika Ewa Małgorzata Wioleta Magda Anna Joasia Agnieszka i Ania . Jesteśmy załogą sklepu wysokoobrotowego , z miesiąca na miesiąc osiągamy lepsze wyniki . Wszystkie wizyty miały pozytywny finał . Naszym celem było zdobycie pierwszego miejsca w rejonie.Kierownik siła napędowa , gestem słowem motywował nas do ciężkiej pracy . Człowiek o wielkim sercu autorytet w pracy prawdziwy przyjaciel oraz kolega.Aga serce naszej załogi .Wszystko co dobre i piękne to jej zasługa . Ona nie pracowała lecz żywiła się tą pracą , patrząc na jej wysiłek ,zaangażowanie było głupio udawać że się pracuje Mój sklep do tej pory był spełnieniem marzeń ze względu na wspaniałą atmosferę którą wszyscy sobie wypracowaliśmy , jakimi byliśmy ludźmi pracownikami i przyjaciółmi . Dlatego nie rozumiemy dlaczego nasz Kierownik oraz pierwszy zastępca zostali przeniesieni na inne sklepy.Dlaczego został rozbity tak dobry zespół . Co na celu miała osoba bądź osoby biorące w tym udział bo na pewno nie nasze dobro nie dobro klientów ani funkcjonowanie sklepu.30 kwietnia dowiedzieliśmy się że ten dzień jest ich ostatnim dniem razem z nami , nie będę tu pisać o tym w jaki sposób zostali poinformowani ani jakie są nasze odczucia bo nie o emocje ani kulturę co niektórych tu chodzi . Nikt nie wziął urlopu na żądanie chociaż chcieliśmy ale atmosfera była jak na pogrzebie. Ta informacja była dla nas ciosem w samo serce.
 
     
pracownik 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 24 Lut 2010
Posty: 512
Wysłany: 2011-05-02, 10:24   

Przykre to jest rozbicie zgranego zespołu i nic nie zrobicie z tym tak jak u mnie było.
 
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-03, 10:05   

W sklepach w których panuje tzw rodzinna atmosfera, a tak pewnie można by powiedziec o waszym sklepie często tak się zdaża. Nasze władze wychodzą z założenia że może to prowadzić do relacji które sprzyjają dogadaniu się personelu np w kwestiach kradziezy towaru... Innymi słowy im bardziej zażyłe relacje tym łatwiej robić przekręty. Pewnie to było przyczyną przesunięcia. A jak zostało to umotywowane? Co powiedziano KS gdy go przenoszono?
 
     
#girl 

Dołączyła: 19 Gru 2009
Posty: 74
Wysłany: 2011-05-03, 10:53   

nawiązując do tematu kradzieży czy jakichkolwiek przekrętów to nie u nas. Pracuje na tyle długo że bym wiedziała . Jest to zły trop czego w stu procentach jestem pewna.
 
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 219
Wysłany: 2012-03-17, 15:22   

Bartosz, dane do BOP, nie są aktualne,
"....Rafał Kieca - M.Manager ds. Relacji Pracowniczych....”

Pan Rafał już nie pracuje na tym stanowisku.
 
     
PrzyjacielForum
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-17, 20:15   

Alotquestions napisał/a:
Bartosz, dane do BOP, nie są aktualne,
"....Rafał Kieca - M.Manager ds. Relacji Pracowniczych....”

Pan Rafał już nie pracuje na tym stanowisku.

ale nadal tu zagląda ;)
 
     
@woles 


Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 131
Wysłany: 2013-04-10, 10:20   

Może ktoś wrzuci aktualne
 
  Ocena JMP: 8/10
     
dodek69

Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 1
Wysłany: 2013-04-17, 19:36   

W gazetce dla pracowników jest taki numer (61)6308595.Uważam jednak,że to jest jedna wielka ściema.Na naszym rejonie było dwa razy zgłaszane złe zachowanie rejonowej i żadnych reakcji.
 
     
@woles 


Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 131
Wysłany: 2013-04-22, 12:11   

Joanna Bugajska
Młodszy Manager ds. Relacji Pracowniczych

Dział Relacji Pracowniczych
Jeronimo Martins Polska S.A.
61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów 2
tel. (061) 630-85-95, 0-800-800-135 & faks: (061) 630-85-94
e-mail: pracownicy@jmpolska.com

macie
 
  Ocena JMP: 8/10
     
@kas 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 29 Maj 2010
Posty: 215
Wysłany: 2014-06-23, 13:05   

zawsze odpowiadają na pytania mejlowe? czy lepiej i szybciej do nich przedzwonić?
 
     
#Katarina09

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 109
Wysłany: 2015-01-30, 19:25   

lepiej przedzwonic i nawet nie trzeba sie przedstawiac tylo numer sklepu
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 14:25   

a ja wolę mailowo i z danymi potem nikt nie zamiecie pod dywan no i jest dowód do sądu pracy.Nie wierzę w skuteczność komisji. Pamiętajcie mobbing musi udowodnić pracownik dyskryminację pracodawca. Dyskryminacją jest np obniżenie oceny pracowniczej ze względu na brak dyspozycyjności np ze względu na absencje chorobowe. Absencja chorobowa w ujęciu obniżenia oceny może być uznana za dyskryminację ze względu na stan zdrowia
 
     
#Katarina09

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 109
Wysłany: 2015-02-01, 22:50   

czy ks powinien uzupełniać ocene w naszej obecności (ocenianego) czy może zrobić sobie to w wolnej chwili , bo z tego co ja wyczytałam to powinien przy nas to wypełniac ,wpisujac przy nas ocene i zatwierdzic ja , czyż dobrze pisze? :)

[ Dodano: 2015-02-01, 22:51 ]
troche z innego tematu ale prosze niemiec mi za zle
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-02, 10:58   

hm i tak Kataina to tylko teoria, powinien przy Tobie bo jeśli stwierdzisz że się nie zgadzasz z oceną powinien zawrzeć taką informację, a Ty odwołać do Personalnego Kierownika Regionalnego w danym DC. Ocena SOP jest oceną subiektywną a zgodnie z psychologiczną teoria Pola i tak na ogół ocenia się przez pryzmat emocji, upodobań itp. Drugi fakt że ocenianie za ostatni rok bez pół ocen np kwartalnych mija się z celem chociażby pracy pracownika nad niedociągnięciami. W moim prywatnym odczuciu na działy operacyjne przenosi się zasady korporacyjne i te dotyczące SOP i egzaminów rocznych jak i wprowadzania procedur. Sam jestem zastępcą i uważam że nie wymaga to szczególnych predyspozycji intelektualnych , ani tak szczegółowego badania potencjału czy poziomu wiedzy. W tej pracy w dużym stopniu liczy się doświadczenie i zdobyta przez codzienną pracę wiedza i suche procedury i teorie nie wiele wnoszą do radzenia sobie adhoc.
Zapewne w założeniu twórców i SOP i egzaminów zapewne było osiągnięcie lepszych wyników i poprawienie wiedzy , natomiast patrząc na zakres wystawianych ocen i do tego sposobu oceniania uważam że jest to kolejne narzędzie do dyscyplinowania oraz uwiarygodniania wypowiadania umów o pracę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,068 sekundy. Zapytań do SQL: 11