Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
halo halo
Autor Wiadomość
suchy000

Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 4
  Wysłany: 2014-04-09, 16:09   halo halo

halo halo
modlnica juz dawno dziala a tu nie ma swojego forum !! :D
 
     
tornado 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 15
Wysłany: 2014-04-09, 18:02   

no dajcie forum na DC17 suchy000 na pewno chce się podzielić czymś ciekawym, a tak a propo jak wam idzie w nowym DC :)
:brawo:
  Ocena JMP: 10/10
     
suchy000

Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-04-09, 18:50   

jako tako ... po wyplacie jestem zniesmaczony ...
wyrownanie premi za zeszly miesiac(bo nowy system zle liczyl) premia za ten miesiac ,jedna 100 i nawet 1600 nie zobaczylem ;/
a centrum jak to na poczatku rozkreca sie tylko sie rozkrecic nie moze
 
     
kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1829
Wysłany: 2014-04-09, 20:35   

Początki są trudne , bo premia wypracowana nie wielka za to błędy jeszcze ją obniżają i stąd takie a nie inne wypłaty.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
suchy000

Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-04-10, 07:12   

co sie okazuje
nie bylo ludzi do roboty w marcu obiecywali 100% za przyjscie w dni wolne(zaplacone za normalny dzien),a teraz "starsi" tlumacza ze przekazuja co im mowia a kierownik sie dziwi kto nam o 100% mowil .
Obiecane premie cofniete przez dyrektora.
wyrownanie premi ?? po co tracic na ciebie czas jak cos tam dostales.
brak slow
 
     
kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1829
Wysłany: 2014-04-10, 17:57   

Jak brakuje ludzi i pytają Cię o przyjście w dniu wolnym to najczęściej po prostu jest zmieniany grafik i wstawiają Ci normalny dzień pracy. Setki płacą bardzo rzadko i tylko w wyjątkowych sytuacjach.
Co znaczy obiecana premia ?? premie masz wypracowaną i żadna łaska ,że Ci ją wypłacą a każdą niezgodność z nią związaną musisz sam wyjaśnić z kierownikiem nikt tego za Ciebie nie zrobi i nic sam od siebie niczego Ci nie wyrówna.
Centrum jest nowe i jeszcze wiele rzeczy nie działa jak powinno a nawet jak będzie działało to musisz pilnować swoich spraw i o wszystko się upominać inaczej pretensje możesz mieć tylko do siebie.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
suchy000

Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-04-10, 18:03   

"starsi" ,z tego co zrozumialem, za porozumieniem z kierownikiem obiecali premie za robienie na "15" (wytypowane kilka osob) mowia wpros ze premie dostaniemy po wyplacie opkazuje sie ze brak premii
Nie chodzi mi o wypracowanie tylko o sam fakt ze na kazdym kroku jestesmy slownie oszukiwani.
 
     
kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1829
Wysłany: 2014-04-10, 19:35   

Przecież na logikę wiadomo ,że ani starsi ani kierownik nie ustala sobie jakiś dodatkowych premii ,bo nie mają ku temu uprawnień. System premiowania opisany jest w podręczniku i dotyczy 15 jak i każdego innego działu wiec premia tam jest tylko wypracowana. Wiadomo ,że na 15 to jest jak na loterii albo są wysokie średnie albo totalna dupa i wtedy goła wypłata.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,067 sekundy. Zapytań do SQL: 12