Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKARGA NA PRACOWNIKA
Autor Wiadomość
@Koza 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Wrz 2012
Posty: 265
Wysłany: 2014-06-28, 08:15   

Realia_1986 napisał/a:
Ale "dzien dobry" nie ma na celu poinformowania klienta jaki kasjerka ma dzień, to przywitanie, bardziej powiedziałabym, że zyczenie klientowi dobrego dnia, to że Ty masz zły dzień nie znaczy, że nie możesz innemu pożyczyć dobrego dnia Tak wiec jak masz zły dzień, a powiesz "dzien dobry" to nie swiadczy o Twojej nieuczciwości, a o Twojej zyczliwości. Pozdrawiam

Swoją wypowiedzią pozwoliłam sobie na odrobinę sarkazmu :) A tak na marginesie ja mam "dzień dobry",taki prawdziwy w nowej robocie codziennie :brawo:
_________________
Kochana Biedronko-byłam ci jak słonko,co wiosną się budzi i ogrzewa ludzi.
Czemuś mnie zgasiła,w niebyt obróciła,odepchnęłaś skrycie i złamała życie.
 
     
@owadzik2 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 04 Kwi 2012
Posty: 253
Wysłany: 2014-06-28, 13:47   

Koza napisał/a:
A tak na marginesie ja mam "dzień dobry",taki prawdziwy w nowej robocie codziennie :brawo:


Szczęściara :)
_________________
Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach
 
     
tomek2014

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-06-30, 10:39   

kostuch napisał/a:
tomek2014 napisał/a:
Witam.
Chce zlozyc pisemna skarge na pracownika ochrony i zastanawiam sie na jaki adres ja wyslac.
Ten ponizej jest wlasciwy ?

Biuro Główne
Jeronimo Martins Polska S.A.
ul. Dolna 3
00-773 Warszawa


A gdzie doszło do zdarzenia?

A ma to jakies znaczenie gdzie ?
 
     
nomos

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 20
Wysłany: 2014-06-30, 11:00   

Jak to w większości sklepów sieciowych są ludzie i ludzie, więc na prawdę nie powinno się wrzucac wszystkich do jednego worka ale wydaje mi się tak jak już pisał w innym temacie nie chce ci się pracowac to idź na wolne, zwolnij się nie siedzisz tam za "kare" tylko z własnej woli. Wydaje mi się że to nie jest złośliwośc że ktoś złoży na kogoś skargę, lecz jeżeli sytuacja się powtarza nie raz albo personel na prawdę nagina zasady dobrego podejścia do klienta to przepraszam bardzo ale ja piszę bez zastanowienia. Powiem szczerze że miałem pierwszy niemiły incydent od kiedy robię zakupy w Biedronce dopiero dziś. Zawsze jak wchodzę to personel pierwszy mówi dzień dobry a ja odpowiadam.
Zawsze jak zapytałem o dany produkt bo nie mogłem znaleśc to personel mnie zaprowadził dokładnie pod pytany produkt.

Więc są ludzie i "okresy".
 
     
kostuch 


Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 348
Wysłany: 2014-06-30, 13:31   

tomek2014 napisał/a:
kostuch napisał/a:
tomek2014 napisał/a:
Witam.
Chce zlozyc pisemna skarge na pracownika ochrony i zastanawiam sie na jaki adres ja wyslac.
Ten ponizej jest wlasciwy ?

Biuro Główne
Jeronimo Martins Polska S.A.
ul. Dolna 3
00-773 Warszawa


A gdzie doszło do zdarzenia?

A ma to jakies znaczenie gdzie ?

Ma, bo jeżeli miało to miejsce w sklepie to nikt z Biura Głównego Ci nie pomoże.
Zwłaszcza, że to ogólny adres :P
_________________
\.,./ (*l*) \.,./
  Ocena JMP: 3/10
     
tomek2014

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-06-30, 14:04   

Wazne zeby przekazano w odpowiednie miejsce a zajac sie musza bo jak nie to dzial prawny bedzie mial zajecie.
Tak wiec znasz konkretne inne adresy ?
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3645
Wysłany: 2014-06-30, 14:09   

Ja bym spróbowała w biurze obsługi klienta

800 080 010
(z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00
(z telefonu komórkowego
lub z zagranicy) (22) 205 33 00

e-mail: bok@biedronka.eu
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
kostuch 


Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 348
Wysłany: 2014-06-30, 14:10   

Jak podasz lokalizację to może będę w stanie pomóc.
_________________
\.,./ (*l*) \.,./
  Ocena JMP: 3/10
     
janas-janina 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 05 Lis 2014
Posty: 2
Wysłany: 2014-11-05, 11:48   Legnicy przy ulicy Jaworzyńskiej 17

Witam,

byłam kilka dni temu w sklepie w Legnicy przy ulicy Jaworzyńskiej 17, na sklepie była kierowniczka o imieniu Magdalena.

Cała sprawa się tyczy jak ona się odnosi do swych pracowników i do klientów:

- na pracowników krzyczy i nimi pomiata (zamiast spokojnie wytłumaczyć)
- kobieta nie ma podejścia do pracowników - jedną z dziewczyn straszyła że jak czegoś nie zrobi to ona się postara że nie dostanie premii.
- do klientów odnosi się bardzo nie miło (czyli dosłownie olewa klienta który nie może coś znaleźć w sklepie)

Kilkanaście minut byłam na zakupach a tak wiele niesympatycznych rzeczy się nasłuchałam.

Proszę o reakcję w tej sprawie gdyż tam na sklepie panuje nie miła atmosfera, a prawie co dnia jestem w tym sklepie.

Pozdrawiam
Janina
 
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2014-11-05, 12:08   

janas-janina, to nie do Nas sie to pisze. To forum jest niezależne od Biedronki. Trzeba to zgłosić do działu obsługi biedronki i oni tę sytuacje rozpatrzą :)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
janas-janina 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 05 Lis 2014
Posty: 2
Wysłany: 2014-11-05, 12:12   Legnicy przy ulicy Jaworzyńskiej 17

Fakt ten już zgłosiłam przez stronę biedronki ale chciałam jeszcze tu umieścić aby inni ludzie wyrazili swoją opinie, bo może ktoś kto czyta to forum także był światkiem podobnej sytuacji w tym sklepie.
 
     
kiero 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 23 Lis 2014
Posty: 8
Wysłany: 2014-11-23, 13:58   

JA SIĘ NIE ZGODZĘ Z TYM ŻE NA SKLEPIE NA JAWORZYŃSKIEJ JEST ZŁA ATMOSFERA BO ATMOSFERA JEST DOBRA .NAPEWNO NIKT NIKOGO NIE STRASZY PREMIĄ BO TAKIEJ DO TEJ PORY ISTNIENIA TEGO SKLEPU NIE BYŁO .
  Ocena JMP: 10/10
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-23, 16:07   

Kod:
Kilkanaście minut byłam na zakupach a tak wiele niesympatycznych rzeczy się nasłuchałam.

Kod:
yłam kilka dni temu w sklepie w Legnicy przy ulicy Jaworzyńskiej 17, na sklepie była kierowniczka o imieniu Magdalena.


A ja myśl janina że ty nie jeseś klientem a pracownikiem który sam nie ma odwagi zgłosić do BOP to próbuje najechać na forum. Nie oceniam jaka jest ta kierowniczka , bardzo możliwe że mówisz prawdę.Jako klient zadałaś sobie dużo trudu by odnaleźć to forum (łatwiej stronę "biedronka" i tam jest podany kontakt). Jeśli jest tak jak myślę to nie popieram takiego sposobu załatwiania spraw
 
     
Arwena

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Gru 2014
Posty: 15
Wysłany: 2014-12-08, 19:00   

Ile ludzi tyle opinii, fakt jest taki ze wypowiedzial sie klient w swoim subiektywnym tonie, nie mozna tego ocenić obiektywnie bo nie znamy drugiej wersji. Ja ze swojego doswiadczenia wiem, ze sa tacy stali klienci ktorych jak widze to mi sie noz w kieszeni otwiera. Panicze i Księżniczki którzy na samym wejsciu wreczaja liste zakupow a ty masz wszystko paluszkiem pokazać ( nic nadzwyczajnego, jaja sery, plyn do garow etc.) wtedy seeerio odechciewa sie wszystkiego. Na kasie rowniez slyszalam teksty ktore mialy za zadanie wyprowadzic mnie z rownowagi, lub pokazac moja nizszaosc nad szanownym PANEM klientem który sam mial ciezki dzien i przyszedl sie wyzyc bo wie ze nie moge mu od pysknac. Nikt wtedy nie zmusi mnie do uśmiechu, przeslodkiego glosiku itp. Totalna służbizna i niech spierd***.

Zamiast żalić sie tu na forum , poprosic kierownika, skoro ta pani taka jest z natury i tak ma zawsze to juz wczesniej powinny byc skargi i wtedy mozna dzialać na miejscu i pod nadzorem czujnego oka ks :yeah:
 
     
kiero 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 23 Lis 2014
Posty: 8
Wysłany: 2014-12-12, 11:04   

WŁAŚNIE ARWENA MASZ RACJE TAKIE SPRAWY POWINNO NAJPIERW ZAŁATWIĆ SIĘ Z KIEROWNIKIEM A DOPIERO JAK NIC NIE DA TO ZGŁOSIĆ DO BOP . :)
  Ocena JMP: 10/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,068 sekundy. Zapytań do SQL: 10