Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKARGA NA PRACOWNIKA
Autor Wiadomość
katarzynka12 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 12 Lis 2013
Posty: 366
Wysłany: 2014-06-12, 13:29   

Muminka 10/10 :yeah:
 
     
biedroneczka000

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 19
Wysłany: 2014-06-12, 23:55   

Robię zakupy w Biedronkach często. W zależności od tego, gdzie mi wygodniej regularnie w 3 lokalizacjach. I rozumiem, że ktoś jest zmęczony, nie ma uśmiechu od ucha do ucha - po prostu zachowuje się neutralnie, zachowując podstawy kultury, a więc słowa "dzień dobry", "do widzenia". Pierdoły typu "zapraszam ponownie" są dla mnie nieważne, bo to strata czasu pracownika, a ja wrócę i tak jak będę musiała, a nie dlatego, że pracownik "zaprosił". Nie wymagam kłaniania się w pas, podłogi szorowanej co 15 minut, czy sztucznego entuzjazmu. Szanuję każdą osobę, która wykonuje pracę, nie ma dla mnie znaczenia, czy ktoś jest lekarzem, czy pokojówką. Ale zdarza się, że jeden na wielu pracowników po prostu się do tej pracy nie nadaje. Już nie dlatego, że ma słabszą psychikę, szybciej się męczy, ale brakuje jakiś podstaw kultury i jednak wypada przywitać się i pożegnać. Jak ktoś siedzi ze zmarnowaną miną, nie przywita klienta, rzuci towarem to może naprawdę warto pomyśleć o innej pracy? Mi na 3 sklepy rzuca się w oczy (regularnie, więc nie mówimy o gorszym dniu) jedna osoba. Niewiele, co świadczy naprawdę dobrze o pracownikach, ale jednak są sytuacje, które przemawiają przeciwko pracownikowi..
 
     
czarownica25 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 24 Kwi 2014
Posty: 567
Wysłany: 2014-06-13, 00:39   

Zdu­miewający jest fakt, że w tej chwi­li ludzie wy­naj­dują so­bie no­we hob­by, ja­kim jest złośli­wość...
  Ocena JMP: 8/10
     
Mori_1

Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 15
Wysłany: 2014-06-13, 10:14   

biedroneczka000 jeśli już mówimy o zasadach kultury to czy Ty wchodząc do lekarza pierwsza mówisz dzień dobry, czy lekarz.Piszesz, że nie ważne jest dla Ciebie czy to lekarz, czy sprzątaczka, wszystkich jednakowo szanujesz. Wychodząc od lekarza Ty mówisz do widzenia pierwsza czy lekarz. Wnioskuję, że jesteś obeznana w tych zasadach i to Ty powiedziałaś pierwsza dzień dobry kasjerowi a on Ci nie odpowiedział a odchodząc od kasy powiedziałaś do widzenia. W takim wypadku zgadzam się z Tobą i powiem, że masz rację ten kasjer jest nieobytym chamem.
 
     
@Muminka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 27 Sty 2014
Posty: 143
Wysłany: 2014-06-13, 11:48   

A wielokrotnie jest tak że kasjer/ka kłaniają się klientowi "dzień dobry " i nie słyszy nic więc tak samo potraktuje tego klienta są różni ludzie więc bierzmy poprawkę. Petent (klient) przychodzi do sklepu i powinien powiedzieć dzień dobry , a nie wymaga tego od ludzi tam pracujących skoro jemu samemu tej kultury brakuje :D Edyta89 masz racje większość znalazła sobie nowe hobby złośliwość i roszczenie sobie praw do wszystkiego tylko dlatego , że robią w danym markecie zakupy dają sobie prawo do pouczania innych , a wielokrotnie nie dając nic w zamian od siebie - oj dają zostawiają swoje ciężko zarobione pieniążki i tylko to w ich mniemaniu uprawnia ich do pouczania innych i wymagania uśmiechu od ucha do ucha od pracowników sklepu tylko dlatego że robią w nim zakupy :szczena:
_________________
Bo w życiu piękne są tylko chwile ....
 
     
czarownica25 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 24 Kwi 2014
Posty: 567
Wysłany: 2014-06-13, 14:02   

Traktujmy innych tak jakbyśmy sami chcieli być traktowani :tak:
  Ocena JMP: 8/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2014-06-13, 16:48   

Matko, o czym wy mówicie? prtensje macie do klientow, że oczekują od kasjerów, zeby im kłaniali sie w pas, a sami robicie z siebie wielkich panów do których trzeba wcześniej krzyczeć 'dzień dobry'. To biedronka ma interes w tym, zeby klient czuł sie dobrze i zorbił zakupy, a pracownik jest zobowiązany mu to zapewnic. Na tym handel polega niestety, czy to się komus podoba, czy nie.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
biedroneczka000

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 19
Wysłany: 2014-06-17, 19:17   

A gdzie ja pisałam o witaniu się w pierwszej kolejności? Serio idąc do sklepu roztrząsacie najpierw, kto powinien powiedzieć dzień dobry? A jeśli nie powie, to zniżacie się do jego poziomu i nie witacie? To ja jestem dziwakiem, bo mam taki odruch, że się witam. Czy mi ktoś odpowie, czy nie to sprawa drugorzędna.
 
     
~tranwkapsulkach

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 36
Wysłany: 2014-06-17, 23:58   

Ja zawsze mówię pierwsza dzień dobry, a jak poza pracą mijam osoby, których twarze poznaję również się witam, to nic nie kosztuje :) Ogólnie lubię się uśmiechać do ludzi - jak będziemy się uśmiechać świat stanie się lepszy :) Gdy idę na pocztę czy gdziekolwiek coś załatwić, pierwsza się witam jeśli osoba obsługująca mnie nie ma takiego w zwyczaju. Nie wiem w czym tkwi problem.
 
     
@Koza 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Wrz 2012
Posty: 265
Wysłany: 2014-06-18, 07:18   

Ja wiem, ja Koza :) Biedronki są z natury uczciwe i prawdomówne :) Więc w ich szlachetności nie wypada kłamać klientom w żywe oczy stwierdzeniem "DZIEŃ DOBRY".Bo dla większości z Nich dzień pracy w tym zaplutym kołchozie DOBRY po prostu nie jest :)
_________________
Kochana Biedronko-byłam ci jak słonko,co wiosną się budzi i ogrzewa ludzi.
Czemuś mnie zgasiła,w niebyt obróciła,odepchnęłaś skrycie i złamała życie.
 
     
@jonka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 197
Wysłany: 2014-06-19, 10:14   

:yeah:
 
     
biedronella33
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-19, 19:24   

Koza, rozbroilas mnie totalnie.

W takiej firmie pracujemy a nie innej. Mamy mowic "dzien dobry" czy to sie nam podoba czy nie. Rozumiem tez, ze mozna nie miec humoru czy byc zmeczonym, ale to nie upowaznia do bycia chamem.
 
     
~Realia_1986 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Sie 2012
Posty: 52
Wysłany: 2014-06-26, 13:14   

Koza napisał/a:
Ja wiem, ja Koza :) Biedronki są z natury uczciwe i prawdomówne :) Więc w ich szlachetności nie wypada kłamać klientom w żywe oczy stwierdzeniem "DZIEŃ DOBRY".Bo dla większości z Nich dzień pracy w tym zaplutym kołchozie DOBRY po prostu nie jest :)



Ale "dzien dobry" nie ma na celu poinformowania klienta jaki kasjerka ma dzień, to przywitanie, bardziej powiedziałabym, że zyczenie klientowi dobrego dnia, to że Ty masz zły dzień nie znaczy, że nie możesz innemu pożyczyć dobrego dnia :) Tak wiec jak masz zły dzień, a powiesz "dzien dobry" to nie swiadczy o Twojej nieuczciwości, a o Twojej zyczliwości. Pozdrawiam :)
 
  Ocena JMP: 8/10
     
tomek2014

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-06-27, 12:12   

Witam.
Chce zlozyc pisemna skarge na pracownika ochrony i zastanawiam sie na jaki adres ja wyslac.
Ten ponizej jest wlasciwy ?

Biuro Główne
Jeronimo Martins Polska S.A.
ul. Dolna 3
00-773 Warszawa
 
     
kostuch 


Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 348
Wysłany: 2014-06-27, 18:26   

tomek2014 napisał/a:
Witam.
Chce zlozyc pisemna skarge na pracownika ochrony i zastanawiam sie na jaki adres ja wyslac.
Ten ponizej jest wlasciwy ?

Biuro Główne
Jeronimo Martins Polska S.A.
ul. Dolna 3
00-773 Warszawa


A gdzie doszło do zdarzenia?
_________________
\.,./ (*l*) \.,./
  Ocena JMP: 3/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,108 sekundy. Zapytań do SQL: 10