Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kierownik biedronki Gliwice ul. Bojkowska - Monika G.
Autor Wiadomość
momo

Stanowisko:
klient

Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-10-16, 11:36   Kierownik biedronki Gliwice ul. Bojkowska - Monika G.

Witam ciekawi mnie jak traktują kierownicy innych sklepów swoich pracowników.Mam znajomą która pracuje w sklepie w Gliwicach przy ulicy Bojkowskiej i z tego co słyszę to na co sobie pozwala pani Monika to aż włos się jeży. Dzień zaczyna się od Krzyku na pracowników, wyzywaniu ich od "bezmózgi, debile itp". Dostawców towaru również nie oszczędza. Poradziłem jej żeby kupiły sobie dyktafon i nagrywały te inteligentne rozmowy.Zastanawia mnie jednak że kierownik rejonu za bardo się tym nie interesuje. Mało tego słyszałem o tym również o innych osób.Ten sklep to jedyny sklep który nie ma premii od czasu kiedy została kierownikiem pani Monika G. Czy w Biedronce nie ma związków?

[ Komentarz dodany przez: Larrikol: 2013-10-16, 13:06 ]
Proszę nie używać pełnych danych osobowych
Ostatnio zmieniony przez Larrikol 2013-10-16, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 219
Wysłany: 2013-10-16, 12:19   

są związki zapraszamy !!

podejrzewam, że KR zna sytuację.. tylko strachem, zastraszaniem... więcej się wyciska z ludzi ...

chyba jesteśmy takimi cytrynkami.. wycisnąć sok z niej do ostatniej kropli.. a potem wyrzucić... a gdyby tak przypadkiem.. zaczęła się psuć.(chory kręgosłup itd). wcześniej.. to też wyrzucamy .. żeby inne cytrynki się nie zaraziły ...
 
     
agnieszka60

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 9
Wysłany: 2013-10-16, 17:00   

w tej firmie właśnie tacy kierownicy się utrzymują, bo KR nie są lepsi, mieliśmy takiego, który nie ma szacunku dla ludzi, który jest lubiane przez swoich kasjerów to żaden kierownik, bo firma ceni tylko takich którzy potrafią zaszmacić kasjera i ma pysk jak "wrota od stodoły", znam Monikę G. i wiem do czego jest zdolna,

[ Dodano: 2013-10-16, 17:00 ]
w tej firmie właśnie tacy kierownicy się utrzymują, bo KR nie są lepsi, mieliśmy takiego, który nie ma szacunku dla ludzi, który jest lubiane przez swoich kasjerów to żaden kierownik, bo firma ceni tylko takich którzy potrafią zaszmacić kasjera i ma pysk jak "wrota od stodoły", znam Monikę G. i wiem do czego jest zdolna,
 
     
momo

Stanowisko:
klient

Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-10-16, 18:23   

Ja pracuję w Polskiej bardzo znanej firmie i u mnie jeśli kierownik podniósłby głos na pracownika to już na drugi dzień nie pracuje! Druga sprawa ciekawe dlaczego kiedy była kierowniczką w tym sklepie inna kobieta to wyniki były lepsze a od roku z tego co się dowiedziałem kiedy jest kierownikiem pani Monika G. (wybaczcie to pani) to wyniki idą w dół. Kierownikowi rejonu wyniki chyba zwisają. Pamiętajcie żeby pracownik lepiej pracował to trzeba go zmotywować bez odpowiedniej motywacji nie ma wydajności. Mordą się nic nie zdziała można sobie tylko zaszkodzić, i wylecieć!!! i wydaje mi się że pani Monika G. długo już nie popracuje bo za dużo osobom zalazła za skórę, i z tego co słyszałem dziewczyny maja już dość i chyba coś z tym chcą zrobić. A świadków nie zabraknie. Trzymajcie się dziewczyny i nie dajcie się GODNOŚCI wam nikt nie zwróci. :boks:
 
     
#ontakisam 


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 63
Wysłany: 2013-10-16, 20:25   

Nie ma co donosić do KR.Od razu dzwonić do BOPu i niech komisja przyjeżdża z Dyrektorem okręgu na czele.U mnie na sklepie była podobna sytuacja.
_________________
ontakisam
  Ocena JMP: 8/10
     
agnieszka60

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 9
Wysłany: 2013-10-21, 18:47   

co wy chrzanicie, do jakiego BOPu, przecież oni nie rozmawiają z kasjerami , rozmawiają tylko z tymi jełopami "z góry" Nikt z dyrekcji nie zniży się tak nisko żeby porozmawiać z szeregowym pracownikiem, nikt nie wysłucha co ma do powiedzenia kasjer, Dla tych ludzi którzy siedzą w BOP wyrocznią są KR, bo nawet KS jest dla nich pionkiem.Co zaś dotyczy zwolnień L4 to dopóki tyrasz jesteś dobrym pracownikiem a jak zdrowie ci siądzie to nie będą się pytali czy jesteś jedynym żywicielem rodziny, po prostu pod byle pretekstem podziękują ci za pracę.
 
     
piedronka1234

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 15
Wysłany: 2013-10-21, 19:22   

tak czytam i widze ze nie tylko u mnie na sklepie jest taki problem. Masakra!!!!!!!!!!! wszystko to samo
 
     
hanik

Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 1
Wysłany: 2013-10-29, 09:27   

Niestety takie Małpy były,są i będą, dlatego ważne jest aby pracownicy trzymali się razem,8 lat temu gdzie było jeszcze gorzej dzięki zwartej grupie kasjerów co było nie do pomyślenia udało się nam pozbyć takiej kierowniczki,strach tych dziewczyn odebrał im zdrowy rozsądek, jak się tkwi na co dzień w takim gównie to zatraca się człowiek w tym, znam KR i gdyby wiedział co się dzieje zareagował by!!!Od was zależy KASJEZY czy dacie się dalej poniewierać!!!!
 
     
izka

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 11
Wysłany: 2013-10-30, 12:32   

u mnie na sklepie po zgłoszeniach do BOP-u, KO wraz z Personalnym rozmawiali prawie z każdym kasjerem (ktoś musiał siedzieć na kasie). Skończyło się zwolnieniem ks. Także bop działa..choć pewnie nie zawsze
 
     
momo

Stanowisko:
klient

Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-12-23, 20:05   

Słyszałem ostatnio iż pani Monika G. dalej rządzi i nic ta sprawa ze zgłoszeniem do BOP nie pomogła i mało tego dopiero jej soda odwaliła bo myśli że jest nietykalna. A kierownik rejonu to podobno taka sama men...a co ona i jeden drugiego chroni. Czyli u was tam w Biedronce to czysty obóz pracy, czytam te posty na forum i zastanawiam się czy nie warto nagłośnić tej sprawy w mediach może to pomoże. I może jakieś zgłoszenie do PIP-u, ale to od was zależy w jedności siła! A tak na marginesie to wesołych, rodzinnych i bezstresowych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego NOWEGO ROKU 2014 bez takich przełożonych!!!!
 
     
~brit

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 54
Wysłany: 2013-12-29, 12:55   

Ja proponuję zaprosić po cichu PIP.
Co zaś się tyczy nagrywania dyktafonem czy innym urządzeniem, to nagrywanie innych osób, zwłaszcza współpracowników / przełożonych, na terenie sklepów jest zabronione - jest napisane już w podręczniku kasjera. Więc nagranie kogokolwiek zostanie odebrane jako złamanie regulaminu ...
 
     
Wielokropka

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-12-29, 22:14   

Przeszkolic kierownikow i zastepcow z tego jak powinno sie traktowac pracownikow bo to nie jedyny sklep .w gazetkach pisza bzdury o szacunku ktorego tak naprawde nie ma.jest SYF ZKS nie radza sobie ze swoimi obowiazkami i wyzywaja sie na nas.a przerwy sa fikcja.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,181 sekundy. Zapytań do SQL: 12