Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tajemniczy Klient, czy nie macie wrażenia czasem, że...
Autor Wiadomość
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 216
Wysłany: 2011-12-05, 10:09   

Wysokość premii zależy od:
* średniej z trzech ostatnich inwentur;
*wyniku TK;
* wysokości PL.
*obrotów sklepu.

W książce kasjera masz przelicznik, tylko tam ujęto PL już z inwenturą.
W zależności od poziomu strat na sklepie i wysokości TK, wyszukujesz w tabelce przelicznik, np. 120%.
Masz też drugą tabelę, która mówi, jaka premia przysługuje w zależności od obrotu.
Mnożysz sobie wysokość premii przez przelicznik i masz premię brutto (na rękę mniej) dla całego etatu.
Dla 3/4 etatu odliczasz 25%.

KR bodajże do 4 każdego miesiąca musi pojawić się na sklepie i pozatwierdzać wszelkie zmiany w grafiku zarejestrowane w pamiętniku. Na wniosek KS zatwierdza wtedy premie pracownikom, tzn. pyta KS czy ktoś ma nie dostać.
Wszystkie informacje docierają do kadr i tam jest wyliczana wypłata i naliczana premia, jeżeli z przeliczników taka wychodzi.
 
     
Biedronek On 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 348
Wysłany: 2011-12-05, 11:57   

Wszystko pięknie opisane, tylko zapomniałaś o ruchu 901/902 tzw transfery. a one również mają wpływ do premii, bo czasem wyjdzie 0,03 a czasem jak średnia inw 0,15 i wtedy :szczena: opada, bo premii brak. I niby w dostawach nie było dużo zamian/braków to Cię DC załatwiło.
  Ocena JMP: 6/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2011-12-05, 12:00   

I właśnie tego 901/902 ja za bardzo nie rozumiem. Czy to chodzi tylko o te różnice ktore kierownictwo wykazuje, sprawdzajac towar, czy o cos innego? Bo przeciez sklep nie ma wplywu na to jak mu w DC zapakuja palete i ile tam rzeczy nie bedzie tak jak w dokumencie.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Biedronek On 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 348
Wysłany: 2011-12-05, 14:40   

Larrikol napisał/a:
Czy to chodzi tylko o te różnice ktore kierownictwo wykazuje, sprawdzajac towar


Tak

Larrikol napisał/a:
czy o cos innego?


Z reguły jak moje DC ma inwenturkę, to transfery u Mnie sięgają do 0,15

Żeby nie schodzić z tematu, to choćbyśmy mieli TK 100 %, a 901/902 przywalą 0,15+Inw+PL to ciężko o premie.
  Ocena JMP: 6/10
     
peter_so

Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 3
Wysłany: 2011-12-14, 16:56   ???

tranfer to jest widzi mi sie osoby która kontroluje wyjazd towaru. Czy ktos w ogóle był na szkoleniu w DC? siedzi tam babka w ochronie (dc wyszków) i sprawdza. Jak się zapytałem kierownika magazynu czy ona dobrze sprawdza to mi powiedział. Naklejam na cukier ze to mąka to i tak pojedzie!!!! Kurde oni nic tam nie wiedzą. Tak jak afera z przed kilkunatu i to duzych chwil....jak jedna nie akceptowała żadnych niedoborów itp to wyleciała. Zatem trzeba sprawdzać a szczególnie NF bo przy tym największe błedy i polecam dzwonić do kierownika magazynu z takimi rzeczami jak braki w orginalnych kartonach ( nie licząc tych gdzie papierki zostaja :P ktoś głodny był) bo jak 4 czy 5 sklepów to zgłosi to wtedy wam uznają
 
     
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 216
Wysłany: 2011-12-15, 09:50   

A ja się zastanawiam nad tymi transferami. Co jakiś czas dyro nam dopisuje jakiś nf do transferu. Czy może to być NF, który przyjmujemy do reklamacji? Uszkodzony na sklepie idzie w PL, ale reklamacje?
Chodzi mi o to, że w normalnym sklepie nie biorą wszystkiego do reklamacji, jak leci, tylko uzasadnione. My musimy przyjąć wszystko. Biedronka ma pewnie umowy z producentami, ale może są jakieś granice? Może producenci nie przyjmują wszystkiego i wtedy koszt wraca na sklep? Wyszło by na to, że wspaniała "biedronka od reklamacji" robi to naszym kosztem, zmniejszając nam premie.
 
     
Anonim72
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-07, 23:33   

nn79 napisał/a:
A ja się zastanawiam nad tymi transferami. Co jakiś czas dyro nam dopisuje jakiś nf do transferu. Czy może to być NF, który przyjmujemy do reklamacji? Uszkodzony na sklepie idzie w PL, ale reklamacje?
Chodzi mi o to, że w normalnym sklepie nie biorą wszystkiego do reklamacji, jak leci, tylko uzasadnione. My musimy przyjąć wszystko. Biedronka ma pewnie umowy z producentami, ale może są jakieś granice? Może producenci nie przyjmują wszystkiego i wtedy koszt wraca na sklep? Wyszło by na to, że wspaniała "biedronka od reklamacji" robi to naszym kosztem, zmniejszając nam premie.


Dokładnie tak jest ;(
 
     
Virus 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 318
Wysłany: 2012-01-09, 10:09   

asdasd napisał/a:
ha! tajemniczy klient na poziomie 85% wiec premia musi byc >:D >:D


U mnie 100%, rok temu była ta sama sytuacja 100% wszyscy sie cieszyli a tu transfery doszły i premii brak...
_________________
Wszyscy gramy do jednej siatki, za 8 groszy!!
 
     
@celina

Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 168
Wysłany: 2012-01-09, 11:13   

Virus popraw juz za 8 groszy ta siatka :P
 
     
~teresa_t 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Gru 2011
Posty: 57
Wysłany: 2012-01-09, 11:47   

ale jaki bulwers jest przy reklamówkach, ja slysze komentarze typu: firma taka bogata a reklamówki nawet idą do góry, albo jak sie czeka aż sie pakują i spojrza na Ciebie i mówią pakowaczy by zatrudnili.. wrr..
 
     
monis2602 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Sty 2012
Posty: 3
Wysłany: 2012-01-09, 11:57   

hehe, u mnie klienci mówią ze ta podwyzka to przez otwieranie - ze wzgledu na to ze ludzie dlugo otwieraja reklamówki to jak poda je jedna lub dwie to otwieram zeby bylo szybciej ;)
 
     
mojabiedronka 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 25 Sty 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-01-25, 11:52   

Rolą tajemniczego klienta jest przestrzeganie scenariusza który otrzymuje. Fakt tajemniczy klient może być różny i mieć dziwny albo normalny charakter ale właśnie taką role ma spełniać bo tajemniczy klient to jak sama nazwa mówi KLIENT a klientów również mamy różnych: takich co są mili i takich co są kapryśni i właśnie taką rolę odbywa TK ma zbadać zachowanie personelu na różnego rodzaju sytuację panujące na zewnątrz jak i wewnątrz obiektu Biedronka.
_________________
Kapitałem firmy zawsze są ludzie
 
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2012-01-25, 11:53   

mojabiedronka, to my wiemy a każdemu wolna mieć inne odczucia :)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
mojabiedronka 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 25 Sty 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-01-25, 11:56   

Więc i Tajemniczy Klient może mieć inne odczucia.
_________________
Kapitałem firmy zawsze są ludzie
 
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2012-01-25, 11:57   

mojabiedronka, to niech je tu opisze :) byłby to bardzo ciekawy temat >:D
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,075 sekundy. Zapytań do SQL: 10