Nasza-Biedronka.pl Strona Główna Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zwroty towarów uszkodzonych i z reklamacji
Autor Wiadomość
gaba3005

Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 5
  Wysłany: 2010-01-29, 22:14   zwroty towarów uszkodzonych i z reklamacji

słyszeliście coś o zmianach zasad zwrotów towarów uszkodzonych i z reklamacji,podobno co miesiąc mamy robić na to protokoły likwidacji i oddawać do centrum
 
     
#pitus 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 103
Wysłany: 2010-01-29, 22:52   

dokładnie. teraz uszkodzony non-food będzie wliczany w koszty sklepu
 
     
bryczka1 

Dołączyła: 15 Gru 2009
Posty: 14
Wysłany: 2010-01-30, 07:55   

Zasada ta obowiązuje od 1 lutego. mi się już trafiły dwa sklepy, które zwróciły towar uszkodzony na PL. Działamy jeszcze nad zasadami na jakich sklepy powinny zwracać nam towar. Dobrze by było jak by towar uszkodzony ułożony był na paletach jednorazowych.
 
 
     
gaba3005

Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 5
Wysłany: 2010-01-30, 15:33   

to w takim razie możemy pożegnać się z premią ;(
 
     
LOL

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 26
Wysłany: 2010-02-16, 01:04   

Zasada jest taka:

Zwrot klientowski ---> towar na liscie do naprawy ---> telefon do Call Center (koncówka 33 11) ---> Protokół przyjecia do naprawy -----> wyslanie towaru z najblizsza dostawa

Zwrot klientowski ----> nie ma towaru na liscie do naprawy ---> telefon do Call Center (koncówka 33 11) ----> protokół perzyjecia do naprawy podpisany dodatkowo "Kwituję odbiór gotówki w kwocie "XY" przez klienta ----> zwrot gotówki na kasie 1 ----> towar w PL



Jesli jest zachowana procedura to na koniec miesiaca odliczane sa z naszych PL te non-foody.
 
     
bryczka1 

Dołączyła: 15 Gru 2009
Posty: 14
Wysłany: 2010-02-16, 16:47   

Jeżeli produkt znajduje się na liście indeksów serwisowanych, należy zapoznać się z procedurą wg. dostawcy. Przez DC serwisowane są tylko produkty Athletic International, Sigma Team, New Trade Solution. Pozostałe indeksy sklep serwisuje zgodnie z procedurą.
 
 
     
LOL

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 26
Wysłany: 2010-02-16, 23:16   

bryczka1 napisał/a:
[...] Pozostałe indeksy sklep serwisuje zgodnie z procedurą.



Dla jasnosci bo chyba mamy inne dane nt serwisu ? Prosze o rozwiniecie tematu...
 
     
bryczka1 

Dołączyła: 15 Gru 2009
Posty: 14
Wysłany: 2010-02-17, 18:32   

Jakie inne dane. Procedura wg dostawców mówi sama za siebie.
Jeśli przy dostawcy jest napis serwis Door to Door to klient sam dzwoni do serwisu.
W większości są to procedury postępowania dla sklepów. Przez DC mała ilość firm jeździ i jest to podyktowane tylko i wyłącznie przez dostawcę.
 
 
     
max26

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 5
Wysłany: 2010-03-07, 17:21   

Tka się zastanawiam gdzie tu jest prawda!Z tego co wiem to za non-food jest inaczej liczone do premi i nie powinno być z tym problemu chyba że jest on w dużych ilościach ;]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,033 sekundy. Zapytań do SQL: 10