Nasza-Biedronka.pl Strona Główna Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
reguły i punkty za tajemniczego klienta
Autor Wiadomość
@_PREDATOR_ 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 135
Wysłany: 2012-07-10, 05:15   

Święta prawda, ja tak robię szczególnie teraz w lato :D
 
     
#cmielka_86 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 03 Sie 2012
Posty: 74
Wysłany: 2012-08-16, 20:17   

jagodak to świadczy o wychowaniu, nawet jak podchodzę do kiosku ruchu to JA pierwsza mówię "dzień dobry"
ostatnio nawet klientka zwróciła uwagę ok.10letniemu dziecku żeby się wstydziło że czeka od starszego na miłe powitanie :P
_________________
było miło
  Ocena JMP: 5/10
     
@makota


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 226
Wysłany: 2012-08-16, 21:28   

A najlepsze jest to,że powiesz takiemu "dzień dobry" w pierwszej, potem lecisz na kasę a on za Tobą i znów " dzień dobry" :lol: Wersal do wyrzygania...
 
     
~liderka004

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 29
Wysłany: 2012-08-17, 18:57   

Ja w takim przypadku mówie pani lub panu ponownie dzień dobry i wyjasniam z usmiechem na twarzy że to wczesniejsze dzień dobry to było z uprzejmości a to teraz na kasie jest z obowiązku-i po sprawie-pozdrowionka.
 
     
~Realia_1986 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Sie 2012
Posty: 52
Wysłany: 2012-08-19, 21:56   

agaF napisał/a:
my mieliśmy ten sam problem jakieś 2 m-ce temu, ale dalej to olewamy bo każdy kulturalny klient wchodząc do sklepu sam powinien pierwszy powiedzieć dzień dobry.... szkoda bardzo żebyśmy non stop odwracali się od towaru i wszystkim kłaniali, można by nadwyrężenia karku dostać od tych głupot, a zresztą kto im to udowodni czy mówimy czy nie? jak ma nakazane albo zły dzień to i tak nas udupi...


A nam rejonowy powiedział, że nie musimy się odwracać kiedy coś robimy, wiadomo, że na pierwszej alei jest ruch jak w Rzymie, nie byłoby sposobności za każdym razem się odwracać, zresztą to śmiesznie wyglada, robisz coś i ciaglę zerkasz " o idzie, ktoś "dzien dobry"" i znowu się odwracasz. Tu chodzi przede wszystkim kiedy ewidentnie widzisz klienta, patrzysz na niego i ani "a" ani "pocałuj mnie w..." Wiec teraz nie wiem, jednak nigdy nie dostałyśmy jeszcze minusu za nie przywitanie klienta na pierwszej alei, mimo, że robimy tak jak napisałam wcześniej :)
 
  Ocena JMP: 8/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3651
Wysłany: 2012-08-20, 08:35   

Kazdy sobie szuka wygodnej wymowki, zeby tylko nie mowic tego "dzien dobry w I alei", a w podreczniku jasno jest napisane, ze kiedy cos robisz, nie musisz co chwila sie odwracac i pilnowac, zeby zaden klient nie wszedl nieprzywitany. TK tez ma w kwestionariuszu, ze nie dotyczy, jesli pracownik byl zajety. W takim razie skoro w wyniku przyszlo, ze nie powiedzial dzien dobry, to najwidoczniej nie powiedzial i nie ma co zaslaniac sie tymi bzdurami.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
#kokosz 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 89
Wysłany: 2012-08-20, 22:42   

Larrikol napisał/a:
TK tez ma w kwestionariuszu, ze nie dotyczy, jesli pracownik byl zajety.
a jest taka choćby sekunda w pracy na pierwszej alei kiedy, jestem nie zajęty po coś tam Kur.... jestem, albo doglądam o/w albo pieczywo, macam kiełbasę czy nie po terminie itp.. nie jestem w 1 alei po to by, gadać każdemu DZIEŃ DOBRY!!, robię swoją robotę
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3651
Wysłany: 2012-08-20, 22:45   

A moze idziesz pierwsza aleja do wyjscia, poustawiac wozki, czy pozbierac paragony... i wtedy nie macasz tej kur... kielbasy i nie ogladasz warzywek, tylko idziesz przed siebie i jest Ci ciezko powiedziec dzien dobry...
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2012-08-20, 22:55   

kokosz napisał/a:
gadać każdemu DZIEŃ DOBRY!!, robię swoją robotę

To też Twoja robota :D
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
bziubzia
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-20, 23:02   

Mała dygresja odnośnie pierwszej alejki-ogarniam warzywka podchodzi starszy pan więc z uśmiechem mówię: Dzień dobry.W tym momencie z pod ziemi wyłania się gruba zdegustowana matrona i pyta:Kaziuuuuuuu a skąd ty znasz tą panią cooooooo? A tak na marginesie to mówię to standardowe dzien dobry wszystkim kogo mijam i kto podejdzie jak jestem w pierwszej alejce i nie mam z tym problemu.
 
     
@makota


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 226
Wysłany: 2012-08-21, 15:59   

Dobre jest też jak mówisz klientowi"dzień dobry" w pierwszej, a ten przestraszony: "slucham? " albo "proszę?" :) Tak naprawdę stałych klientów wita się niezależnie od alejki, a goście czasami mają dziwne miny , próbując przypomnieć sobie prędko, skąd my się znamy... :D
 
     
patrycjusz 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 3
Wysłany: 2012-09-04, 08:12   

ja dzień dobry mówię w kazdej alejce
 
     
etaba 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 25 Kwi 2012
Posty: 318
Wysłany: 2012-09-04, 10:22   

Tym klientom , których znam , też mówię "dzień dobry" w każdej alejce. A z resztą różnie bywa.
 
     
@vitalyzd 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 163
Wysłany: 2012-09-05, 21:02   

TK jest tylko po to by ucinać premię , taki haczyk na wysokość albo brak premii ... luka w prawie :] jak pomniejszyć legalnie premię "uznaniową" haha żygać się chce jak przez ostatnie dni idzie się do pracy. 1 kasjer ruch ściągaj rano dostawę wykładaj i jeszcze mów dzień dobry potrzepało kogoś i to zdrowo...
 
     
@nanna2222 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 201
Wysłany: 2012-09-06, 07:23   

A ja tam mówię dzień dobry, nawet jak wykładam o/w czy też myję podłogę. Jak kogoś znam to mówię i w innych alejkach. A jak ktoś jest "nowym" klientem, zwłaszcza na początku miesiąca to też mówię "dzień dobry' na całym sklepie. Jakoś nie mam z tym problemu, na początku fakt klienci patrzyli się na nas jak na wariatów ale teraz już przywykli.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,047 sekundy. Zapytań do SQL: 10