Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Larrikol
2018-12-06, 11:31
Zatrzymywanie po czasie
Autor Wiadomość
4ever 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 340
Wysłany: 2015-09-03, 10:31   

Nie mogę pojąć czego wy się tak boicie tej jedynki, :szczena: ja powiem, że wolę usiąść na tej jedynce i mieć luz, niż biegać po sklepie jak kot z pęcherzem. :nie:
U nas potrafimy się dogadać co do jedynki, to i tak często chcę się tam wcisnąć ale mnie wyganiają na sklep, to odpowiadam niech się młodzi nauczą i wykażą produktywnością.
A zapomniałem; produktywność jest niepoprawna politycznie teraz jest "POTENCJAŁ". :P
Ostatnio zmieniony przez 4ever 2015-09-03, 10:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2097
Wysłany: 2015-09-03, 10:31   

hamburger, co masz na myśli mówiąc o podciąganiu się kierownikowi? :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 305
Wysłany: 2015-09-03, 11:02   

Hell też jestem ciekawa :P
 
     
@anna 125 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 05 Sie 2015
Posty: 117
Wysłany: 2015-09-03, 13:11   

nooo powiem że i mnie to ciekawi podciąganie się kierownikowi ??? :szczena:
  Ocena JMP: 3/10
     
Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2097
Wysłany: 2015-09-03, 13:24   

No nie powiem mam pewne pomysły... :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@hamburger

Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 138
Wysłany: 2015-09-03, 15:05   

sorry ,trochę mnie poniosło :) :) :) :papa:
 
     
@anna 125 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 05 Sie 2015
Posty: 117
Wysłany: 2015-09-03, 16:46   

ale moja ciekawość nadal nie zaspokojona , no trudno ;)
  Ocena JMP: 3/10
     
@Antrykota 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Sie 2015
Posty: 130
Wysłany: 2015-09-04, 17:10   

Co to za problem wypalic dwa papieroski na nieco dluzszej przerwie, nawet jesli sie siedzi na jedynce, gdy dzien jest spokojny? ;) Bo jak jest zapiernicz to reszta tez raczej nie lata zakurzyc co chwile ;)
  Ocena JMP: 6/10
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 794
Wysłany: 2015-09-12, 12:18   

hamburger napisał/a:
Niestety na jedynce nie zapalisz papieroska, nie wypijesz kawki, nie poplotkujesz ,nie podciągniesz się kierownikowi , bo kiedy :) . Siedzisz 8 godzin i kasujesz jak błyskawica bo powiedzą .ze małe skanowanie. Papier przyjmie wszystko .To jest market lekko nie jest , ale przestancie mówić że na jedynce siedzą niudacznicy.Czasami to jest walka szczurów. :) :) :) :) :) :) :papa: :papa:


ja na poczatku swojej kariery przychodziłem z kawką na jedynke. zastanawiam się kiedy mamy znaleźć czas na kawke dymka i ploteczki. bo roboty tylko przybywa.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@misia27 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Wrz 2013
Posty: 121
Wysłany: 2015-09-12, 12:29   

Ploteczki kawka Wy macie na to czas ja jedynki nie lubię ☺ wolę pracować na sklepie
_________________
Wszystko zależy od nas samych
 
     
emotka
[Usunięty]

Wysłany: 2018-06-15, 00:42   

Ja tam bardzo lubię siedzenie na jedynce, ale ogólnie lubię kasowanie towarów, skanowanie, obsługę klienta, zamienienie z nimi kilku słów itp.
Tyle, że też mam pewien problem z późniejszym schodzeniem. Jak dzwonię na zdjęcie (zakończenie zmiany), to dostaję ochrzan, że po co dzwonię, jak i tak nie ma kasjera i mam siedzieć, aż ktoś mnie zdejmie z kasy. A potem, jak schodzę kwadrans później, to zaliczam dodatkowy ochrzan, że za późno zeszłam.
Innym problemem jest to, że dojeżdżam komunikacją miejską i jeśli nie zejdę o normalnym czasie ze zmiany, to potem ponad godzinę czekam na kolejne połączenie :(
Za pierwszym razem kazali mi napisać, że opóźnienie jest z powodu rozliczania kasetki, a potem to już nic nie chcieli, żeby pisać, tylko: szybko, szybko, licz i odbijaj się, bo miałaś zejść wcześniej. I mówi to ta sama osoba, która mnie z tej kasy zdjąć nie chce...
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1410
Wysłany: 2018-06-15, 09:18   

U nas przeważnie jest tak, że pierwsza zmiana jest do 14:30, czasem do 14:15, tak, żeby była obsada na kasach, kiedy dziewczyny z 2 zmiany wbijają się w system i biorą kasetki, bardzo bardzo rzadko się zdarza, do 14:00
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
~Rootek90 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 20 Kwi 2018
Posty: 37
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-06-15, 10:58   

emotka napisał/a:
Ja tam bardzo lubię siedzenie na jedynce, ale ogólnie lubię kasowanie towarów, skanowanie, obsługę klienta, zamienienie z nimi kilku słów itp.
Tyle, że też mam pewien problem z późniejszym schodzeniem. Jak dzwonię na zdjęcie (zakończenie zmiany), to dostaję ochrzan, że po co dzwonię, jak i tak nie ma kasjera i mam siedzieć, aż ktoś mnie zdejmie z kasy. A potem, jak schodzę kwadrans później, to zaliczam dodatkowy ochrzan, że za późno zeszłam.
Innym problemem jest to, że dojeżdżam komunikacją miejską i jeśli nie zejdę o normalnym czasie ze zmiany, to potem ponad godzinę czekam na kolejne połączenie :(
Za pierwszym razem kazali mi napisać, że opóźnienie jest z powodu rozliczania kasetki, a potem to już nic nie chcieli, żeby pisać, tylko: szybko, szybko, licz i odbijaj się, bo miałaś zejść wcześniej. I mówi to ta sama osoba, która mnie z tej kasy zdjąć nie chce...


To sie mowi przy obecnosci innych zks, ks. Ze "Pani xxx kazała nie dzwonić dzwonkiem celem sciągniecia, tylko cierpliwie czekać az ktos podejdzie z innym kasjerem. Takze błędu po swojej stronie nie widze" ale jak ktos siedzi cicho, głowka w dół i swoje zale pisze na forum to tak masz.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,054 sekundy. Zapytań do SQL: 13