Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Oszukańcze praktyki Biedronka w Legnicy ul.E.Orzeszkowej
Autor Wiadomość
Manat 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 4
  Wysłany: 2017-01-04, 14:18   Oszukańcze praktyki Biedronka w Legnicy ul.E.Orzeszkowej

Pisze jako dokumentnie wkurzony klient.Rzecz dotyczy nie do końca uczciwych praktyk.Towar w tym wypadku dziś,wstawiono winogrona bezpestkowe tuz przy wejściu na sale sprzedaży jest miejsce gdzie ustawia się towary które są sprzedawane w PROMOCJI czyli łatwo się domyślić w niższych cenach.Taki sposób sugeruje że akurat owe winogrona bezpestkowe kupimy taniej kiedy na innym stanowisku ich cena wynosi..uwaga 17,49zł!!!!! :regulamin: :regulamin: :blebla: tak samo ponoć sugestia ze pieluszki dla niemowląt są dziś w promocji!!gdy cena regularna to 29zł z groszami to zwykłe draństwo!!!Z głosiłem fakt braku cen kierowniczce zmiany która raczyła mi powiedzieć że cena "na pewno tam jest" lecz gdy powiedziałem ze jej na pewno nie ma to nie raczyła ruszyć nadobnej dupy i 1)pokazać gdzie jest 2)Raczyła mi doradzić abym sobie ceny...poszukał,oż k...mać to ja jestem w sklepie od szukania cen nie od robienia zakupów!!????Jestem stałym klientem moje zakupy miesięczne wynoszą ponad 13tyś rocznie,zatem myślę że czas najwyższy zmienić sklep ponieważ nie chce abym był oszukiwany-obrażany za moje pieniądze.Niedaleko stanie market Lidl do którego będziemy z rodziną kierować kroki a innym wskażę że nie warto w Biedronce robić zakupów.Nie można załączyć fotografii jeśli ktoś chce owy dowód proszę o info na priv.
_________________
Manat
  Ocena JMP: 2/10
     
#patusss933

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 86
Wysłany: 2017-01-04, 14:27   

Co do winogron to w promocji są od jutra 5.01, a widocznie, ze byly wystawione tam gdzie promocje to czasem jak przyjdzie wiecej to robi sie miejsce na poczatku stanowiska. Fakt faktem cena tam powinna byc :)
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2017-01-04, 14:44   

Ceny nie było, więc nie możesz czuć się oszukany finansowo. Cena może akurat była robiona. Jednak obsługa przez kierowniczkę pozostawia wiele do życzenia. Kolejna sprawa, to tylko forum, które nie należy do firmy, więc jedyne co tu możesz zdziałać to ulżenie sobie w złości :) W "mojej" biedronce połowy cen nie ma, a druga połowa się nie zgadza, ale to tylko zakupy i warto czasem wziąć głęboki wdech i policzyć do 10.

Ps. pieluchy są w promocji, ale dopiero przy zakupie 2 szt.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4420
Wysłany: 2017-01-04, 15:38   

Myślę że nie byłoby burzy gdyby Manat, został inaczej potraktowany przez ową kierowniczkę , niestety ale jest tak że sposób podejścia do klienta buduje wizerunek firmy i niestety niektórzy mają problem z kontaktem z klientami , w tym przypadku głęboki oddech powinna wziąć kierowniczka :P
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Manat 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 4
Wysłany: 2017-01-04, 17:48   

Dziękuję za (częściowe)wsparcie jednak nadmienię....to stała praktyka w tejże Biedronce!!!!,ponieważ raz się złapałem na taki "lep"tłumacząc sobie "ee..pewnie zapomnieli wstawić ceny,lub wysunęła się z ramki cennika) i tak kupiłem jabłka"z feik promocji"stąd moje dziś wyczulenie/wkurzenie..takie działanie z rozmysłem wystawia w jaskrawym świetle opinie o decydentach placówki(ślepy pęd do wyników sprzedaży)i pisanie że nie zostałem oszukany bo...."nie było ceny" jest rozwadnianiem problemu....jedyna metoda to napiętnować takie"glizdy handlu" i zostawiać kasę gdzie indziej,bez oglądania się na hasło"dobrze że Biedronka jest tak blisko"(klienta,ale na bakier z fair play)poza tym POLSKIE PRAWO do k.nędzy WYMAGA ABY BYŁY PODANE CENY !!!!! ZATEM JEST TO łamanie PRAWA!!
_________________
Manat
  Ocena JMP: 2/10
     
moli 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 16 Maj 2010
Posty: 317
Wysłany: 2017-01-04, 18:40   

Manat nie podoba Ci się to nie chodź do tej Biedronki na zakupy...
  Ocena JMP: 6/10
     
agata_mloda 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 22 Mar 2012
Posty: 9
Wysłany: 2017-01-04, 18:41   

Boże drogi to idź do Lidla!!!!
_________________
🐞
 
     
@ona1969 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Mar 2012
Posty: 190
Wysłany: 2017-01-04, 18:47   

i to jest dobra odpowiedz i podpowiedz... :yeah:
 
     
#grubymisiu

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 99
Wysłany: 2017-01-04, 20:12   

Ja jak kupiłem jabłka w warzywniaku za 1zl/kg i okazały się nie jadalne to zmieniłem warzywniak , co Szanownemu Koledze również życzę.Po co te nerwy i wypominanie 13 tyś , wrzuć Chłopie na luz ,wyduldaj ze dwa browary , a świat będzie pieknieszy.Pozdrawiam
_________________
grubymisiu
 
     
Manat 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 4
Wysłany: 2017-01-04, 22:32   

Dziękuję za "odpowiedz i podpowiedź" tak trzymać dalej super reklama!!!A z rady na pewno skorzystam i jednocześnie zachęcę innych aby poszli moim śladem.
_________________
Manat
  Ocena JMP: 2/10
     
bolka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lis 2015
Posty: 383
Wysłany: 2017-01-04, 22:38   

Wiadomo że od strony klienta czyt. Jaśnie Państwa wszystko sie należy,ale po drugiej stronie nie tylko pracują same
Manat napisał/a:
takie"glizdy handlu" !!
tylko też ludzie!!
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3616
Wysłany: 2017-01-04, 22:54   

Większość odpowiedzi na poziomie Jaśnie pani kierowniczki, gratulacje. Może to taki nowy standard obsługi klienta w sieci. Można łatwo odbić piłeczkę i powiedzieć, ze skoro uprzejma obsługa kogoś przerasta to niech idzie pracować na taśmę produkcyjna, tam nie trzeba się uśmiechać.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 703
Wysłany: 2017-01-04, 23:04   

Jaka kierowniczka to i taki klient - obydwoje na podobnym poziomie ;)
Jesteś oszukany bo? zapłaciłeś więcej niż było na cenie? Nie bo ceny nie było więc nie możesz się czuć oszukany. Nie raz i nie dwa na tych kostkach leży towar co nie jest na promce ale nie z tego że ktoś sobie zażyczył tylko dostał takie polecenie bo np DC się gotuje? Klient i tak nie zrozumie. Cena powinna być a jak jej nie ma to zawsze można się o nią zapytać.
Na pieluchy promka jest tylko trzeba przeczytać na które a niestety czytanie boli...
Manat żyjemy w wolnym kraju i zakupy można robić gdzie się chce skoro czujesz że ktoś cię oszukuje to w taki sposób to cóż.
Takie straszenie że ja pójdę do Lidla to też jest na dość niskim poziomie...
Zadzwoń sobie do BOK albo maila napisz jak czujesz się oszukany.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
Manat 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 4
Wysłany: 2017-01-04, 23:11   

Brawo "Larrikol"skoro potrafią udzielić rady"a idź do Lidla,lub "jak się nie podoba to tam nie kupuj itp...mądrości to skoro to tak uciążliwa praca a klienci tak bardzo uciążliwi(w końcu to z ich pieniędzy kierownicy ich zastępcy czy kasjerki mają wypłatę,i z taką ochotą gryza dającą im utrzymanie rękę to nic nie stoi na przeszkodzie aby owe osoby zmieniły pracę na taką która nie będzie tak uciążliwa i wymagała nadludzkiego wysiłku uprzejmości i uczciwości,albo proszę bardzo te osoby niech same otworzą sobie firmę i tak traktują swoich petentów ciekawe jak długo ich firmy będą istniały?!Inna sprawa ciekaw jestem czy ich pryncypał będzie podzielał ich zdanie,bo ja tego tak nie pozostawię i nagłośnię sprawę.

[ Dodano: 2017-01-04, 23:22 ]
Do"Włodarz-a"Proszę czytać uważnie!Nie napisałem ze jestem OSZUKANY ale że złapałem juz po raz kolejny sklep na próbie zwykłego świństwa,szwindlu,z tym ze reakcja szanownej pani kierowniczki przebrała miarę cierpliwości stąd moja taka reakcja,czy pan "Włodarz-u" spokojnie by patrzył na sytuację gdyby osoba niewidoma zmierzała do głębokiego wykopu,lub dziecko bawiło się na parapecie okna,czy uznałby pan taka sytuacje NA NIE WARTĄ REKACJI-DZIAŁANIA ???!!PODOBNIE I JA NIE CHCE ABY INNI KLIENCI BYLI OSZUKANI W TAKI PERFIDNY SPOSÓB.Poza tym prosiłem o podanie maila tych osób które chcą zobaczyć zdjęcia dokumentujące tę sytuację oraz potwierdzić że nie jestem ani ślepy ani leniwy by doszukać się GDZIE jest ta cena/ceny.
_________________
Manat
  Ocena JMP: 2/10
     
agata_mloda 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 22 Mar 2012
Posty: 9
Wysłany: 2017-01-05, 00:06   

Żal!!!
_________________
🐞
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,073 sekundy. Zapytań do SQL: 10