To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Forum ogólne - Choroba zawodowa - zespół cieśni nadgarstka

mucha - 2012-09-30, 18:02

tzn, co? robiłaś te EMG? prywatnie?
pracownik - 2012-09-30, 18:46

Tak.
biała_czarna - 2012-10-02, 08:23

siedziałam na kasie nabawiłam się kontuzji łokcia, jakbym nadwyrężyła ścięgna i mięśnie w łokciu objawiło się to brakiem siły ręka była słaba nie miałam siły utrzymać nawet kilograma cukru to był ból dziwny jak reumatyzm, najgorzej był w nocy jak mi ręka ścierpła usełam nie na tym boku co trzeba, trzy miesiące leczenia ból minął jest ok. to oczywiście było jak byłam na kasie moje pierwsze pół roku pracy w biedronce, teraz pracuje na sali bolą plecy od rozładunku palet i kontenerow, 7 kontenerów mięsa rozładować do bonet rozładunek trwa około 1,5godz w pozycji pochylonej +- zalezy czy idę na kase, po dwóch latach czuję się jak starsza pani, jeszcze trochę łagodzi sprawę basen i masaże ale jak długo??
mucha - 2012-10-05, 12:23

pisałam już wcześniej że moja koleżanka skarży się właśnie na ból rąk i ostatnio już tabletki przeciwbólowe jej nie pomagały więc poszła do lekarza, porobiła badania, prześwietlenia górnego odcinka kręgosłupa i dostała skierowanie na badanie EMG na które musi czekać 9 miesięcy. Na podstawie badań stwierdził lekarz (tylko nie wiem czy ortopeda czy neurolog) że te bóle nie są od kręgosłupa tylko przeciążone monotonną ciężką pracą.Wstępna diagnoza ze jest to cieśnia nadgarstka. Na razie dostała 2 czy 3 blokady w nadgarstek co ma jej pomóc w bólu do wykonania EMG.
Dodam że koleżanka pracuje w biedronce od 4,5 roku.

pogodynka - 2012-10-05, 17:26

Moja koleżanka teraz czeka na zabieg . Dwa miesiące była na zwolnieniu -tabletki , zastrzyki nic jej nie pomogły a teraz będzie miała przepychane żyły .^. Masakra
olka3008 - 2015-11-03, 22:10

Czy ktos ostatnio miał zabieg na zespół cieśni nadgarstów?Czekam na zabieg i ciekawa jestem po jaki czasie mozna wrócić do pracy?
anna 125 - 2015-11-04, 10:04

napiszcie jak to jest wlasnie z operacją kręgosłupa pewnie nie jedna osoba na to cierpi ale to też nie należy do chorób zawodowych
Włodarz - 2015-11-04, 10:37

http://kadry.infor.pl/bhp...zawodowych.html
http://isip.sejm.gov.pl/D...=WDU20091050869
Ale co mamy napisać? Choroby zawodowe są z góry ustalone przez RM w polandii i nie można dodać do niej sobie od tak jakiś tam chorób. Ja najpierw proponuje przeczytać dokładnie linki które podesłałem myślę że po lekturze ich nie będziesz potrzebować już więcej żadnych pytać :)

Larrikol - 2015-11-04, 16:35

olka3008 napisał/a:
Czy ktos ostatnio miał zabieg na zespół cieśni nadgarstów?Czekam na zabieg i ciekawa jestem po jaki czasie mozna wrócić do pracy?

U mnie dziewczyny wracały po ok. pół roku

InsaneDesire - 2015-11-04, 16:43

olka3008 napisał/a:
Czy ktos ostatnio miał zabieg na zespół cieśni nadgarstów?Czekam na zabieg i ciekawa jestem po jaki czasie mozna wrócić do pracy?
Ja wróciłam już po miesiącu od operacji.
Hell - 2015-11-04, 16:46

Pamiętam jak też ktoś pisał że 6 tygodni na jedną dłoń.
amanda2236 - 2015-11-04, 16:46

ja wróciłam po 4,5 miesiącu do pracy wcześniej nie dałoby rady
Hell - 2015-11-04, 16:48

amanda2236, poprawa jest duża?
amanda2236 - 2015-11-04, 16:49

super jest nic nie boli nie drętwieje jestem bardzo zadowolona
Hell - 2015-11-04, 16:52

Byłaś dodatkowo ubezpieczona, dostawałaś jakieś odszkodowanie- jeśli to nie tajemnica? ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group