To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - jaki mieliście najgorszy wynik tajemniczego klienta?

B_Krakow - 2014-01-29, 13:31

Doszliśmy do wniosku, że chyba musieliśmy klienta wyrzucić ze sklepu :D

Ogólnie jeszcze jeden paradoks. W jednym miesiącu wyszło, że mamy brudne drzwi wejściowe i szyby a już miesiąc później były one czyste (chociaż nikt ich nie mył) :D Taki to ten nasz TK ;)

Miawka - 2014-02-04, 22:35

U mnie kiedyś wyszło że niby ja nie powiedziałam dzień dobry, nie podałam ile do zapłaty ani nie wydałam reszty. Wychodzi na to że tk na kasie obsłużył się sam. Przez to nie mogłam się przenieść do innej biedronki żebym za dobrze nie miała.
adolf17 - 2014-02-05, 22:36

to wszystko ściema z tym TK (tzw.bandyta) firma sama nam ustala,który sklep jaki ma mieć wynik...wkońcu szukają oszczędności,szkoda tylko,że kosztem pracowników...bo skoro ktoś ma wynik na - a też się spotkałem z takim sklepem to dla mnie jakiś absurd jest i jawnie okradają nas z ciężko zasłużonej premii
matiTRS - 2014-02-06, 11:59

u nas w tym miesiącu wyszło że nie odprowadzilismy TK do produktu gdy o niego zapytał. A u nas tak wszyscy sa na to uczuleni że praktycznie niema szans żeby taka sytuacja miała miejsce. No chyba że zapytał o to ktos z naszych stałych klientów a TK to usłyszał, bo tym których znamy czasami mówimy gdzie jest.
patrycjapaw - 2014-02-07, 16:33

U nas w zeszlym miesiacu byl pilany Tk . Wszyscy w rejonie 100%. Strach pomyslec co bedzie w lutym
realistka - 2014-02-13, 11:29

Mnie tylko interesuje jak TK ma się faktycznie do premii, w zeszłym miesiącu TK 100% ale wskaźnik premii 25% bo wykazany wskaźnik obsługi klienta 80% :szczena: to jak to jest .^. w raporcie przychodzi 100% a obliczają 80%? Miesiąc wcześniej też mieliśmy 100% ale PL-ki wysokie więc premii nie było i też nasze 100 nie zamieniło się w mniej. Niech mi to ktoś mądry wytłumaczy bo ja coś tu nie kumam .^. może Larrikol da radę ;)
biedronka1477 - 2014-02-13, 12:44

U nas najgorszy 25%
Larrikol - 2014-02-13, 13:03

No niestety nie mam pojęcia o co w tym chodzi, jak TK jest 100% to 100%, nie spotkałam się, żeby zaniżali procenty. Może spojrzeliście na stary wynik, a nowego nikt nie wydrukował? Najlepiej jakby KR wam to wytłumaczył/-a
realistka - 2014-02-13, 17:07

No właśnie sęk w tym, że nawet KR tego nie rozumie i to nie tylko na naszym sklepie, sprawdzałyśmy to w OHR miesiąc styczeń 2014, dziwne rzeczy się dzieją, sprawdźcie sobie, może również macie lub mieliście kiedyś coś nie tak 8)
Larrikol - 2014-02-13, 17:17

może spróbujcie jeszcze w kadrach, niech wam wytłumaczą o co chodzi, albo może BOP?
realistka - 2014-02-13, 18:16

Jutro sprawdzę jeszcze poprzednie miesiące i faktycznie tylko kadry zostały. Pozdrawiam :)
Anonymous - 2014-02-15, 23:36

znam sklep -obsługa klienta -8.35 jak ludzką pracę można ocenić nam minusie ?
zjebosz - 2014-02-16, 13:48

Robertty napisał/a:
znam sklep -obsługa klienta -8.35 jak ludzką pracę można ocenić nam minusie ?


a no można :) też znam sklep co miał minus, po to są te ujemne pkt u TK ;] zaczynają od bazowych początkowych pkt i sobie odejmują, a kryteria mają wysokie i dużo pkt leci w dół, więc jak ktoś ma powyżej 90% to sklep powinien się cieszyć, a nie tylko gdy ma 100% to buźki uśmiechnięte chodzą xD
Swego czasu na wynik TK każdy miał wy***ane, ale powróciło oczekiwanie na wynik, żeby był jak najwyższy ;]

Anonymous - 2014-02-16, 13:49

Robertty, nie wiesz, że wszystko jest możliwe, żeby nam zaszkodzić, zeby nie bylo premii?

U nas TK wyszedl tak, jakbysmy mieli TK calkowicie w tyłku :/ A swoja droga to kazdy mowi dzien dobry, podaje reszte etc. I tez prowadzi klienta do regalu.
Dla mnie to totalna sciema..
Moja kolezanka na sklepie tez miala strasznie niskiego TK i patrzyly na kamerach i co?
I nie bylo tak strasznie, sklep byl czysty.. :/
To czemu czystosc sklepu byla niska?

ŚCIEMA NA MAXA!

zjebosz - 2014-02-16, 13:57

biedronella33 napisał/a:
Robertty, nie wiesz, że wszystko jest możliwe, żeby nam zaszkodzić, zeby nie bylo premii?

U nas TK wyszedl tak, jakbysmy mieli TK calkowicie w tyłku :/ A swoja droga to kazdy mowi dzien dobry, podaje reszte etc. I tez prowadzi klienta do regalu.
Dla mnie to totalna sciema..
Moja kolezanka na sklepie tez miala strasznie niskiego TK i patrzyly na kamerach i co?
I nie bylo tak strasznie, sklep byl czysty.. :/
To czemu czystosc sklepu byla niska?

ŚCIEMA NA MAXA!


Niestety nie ściema. Może mieliście, gdzieś coś rozlane, lub nie umyte przy: paletach, O/W, pod regałami lub stołami NF.? Musiał mieć się do czego przyczepić. TK w naszej firmie muszą dostarczyć paragon do firmy, gdzie jest data i godzina odwiedzin + numer kasjera i kasy. Ale paragon widzą tylko osoby z góry, więc jeśli nie mieliście odwiedzin dyrektora lub KR po niskim tajemniczym to się cieszcie, bo widocznie nie martwił się tym lub miał ważniejsze sprawy na głowie. Znam sytuacje co TK wyszedł źle przez kasjera (wszystkie 5 kroków kasjera zawalone), myślicie że zostało to bez echa.? KR z numerem paragonu na sklep i jazda. Wszystko było wiadome. Może czas nauczyć kasjerów porządku i nie bać się mówić "Dziękuję.! Zapraszam ponownie.!" ;)

"I nie bylo tak strasznie" - nie ma być tak strasznie, tylko nie ma być w ogóle strasznie ;P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group